3 Οκτωβρίου 2015

You are so beautiful



Καλημέρα!! Μέσα στον Οκτώβρη είμαστε και κάποιοι από μας τα βλέπουν όλα ...ροζ!
Εγώ πρώτη, επειδή λατρεύω το φθινόπωρο και χαίρομαι πολύ που ήρθε (ελπίζω να φέρει και τον ανάλογο καιρό) και καποιοι άλλοι στο ScrapsNPieces, για δικούς τους λόγους!

Επειδή λοιπόν τα βλέπουμε ροζ (σε πείσμα των καιρών), είπαμε να σας δώσουμε moodboard αφιερωμένο σ' αυτό το χρώμα, για να παίξετε τον Οκτώβρη!





Δεν είναι υπέροχο; Το έφτιαξε η απίθανη Valia Katzaki και εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ γιατί είναι κλασάτο, αιθέριο και γκλιτεράτο!  ;)

Η δική μου σύνθεση ελπίζω να έπιασε την παραπάνω περιγραφή
(αυτός ήταν ο στόχος μου)




Επαιξα σε ασπρο χαρτι αυτή τη φορά, με πολύ λίγα διακοσμητικά, για να μη βαρύνω τη σελίδα και να κρατήσω το αιθέριο χαρακτήρα του moodboard (με τις προηγούμενες συνθέσεις μου φουλ στα διακοσμητικά και στο βάρος, είπα να το κρατήσω πιο απλό αυτή τη φορά).

7 Dots Studio Verano Azul όλα, φυσικά, καθώς το ροζ που έχει η σειρά αυτή είναι ακριβώς αυτό που έψαχνα!

Αυτά!  Ελπίζω να σας αρέσει η σελίδα μου!
Για περάστε να ρίξετε μια ματιά στις δημιουργίες της Σχεδιαστικής Ομάδας, είναι όλες υπέροχες!

Η προθεσμία για να υποβάλετε τα έργα σας λήγει στις 26/10/2015.
Τι λέτε, θα παίξετε μαζί μας στα ροζ;

2 σχόλια:

Thanks for taking the time to leave a warm comment here!