2 Ιουλίου 2014

Men like you are in my secret diary

Καλημέρα και Καλό μήνα (λίγο καθυστερημένα, αλλά δεν πειράζει)!

Λοιπόν, ναι, η πρόκληση Ιουλίου του ScrapsnPieces είναι γεγονός!

Θέμα;  Οι άντρες!  Οποιοιδήποτε, αρκεί να μας αρέσουν ή να μη μας αρέσουν κιόλας! Προσοχή όμως: στη φωτογραφία που θα επιλέξετε ΔΕΝ πρεπει να περιέχει θηλυκό μέσα!!    

Η δική μου σύνθεση αφορά κάποιον στον οποίο μια καλή φιλενάδα μου έχει μεγάλη αδυναμία (ονόματα δε λέμε, οικογένειες δε θίγουμε).  Η αδυναμία της είναι τόση, που μου έκανε παραγγελία μια σύνθεση αφιερωμένη σ' αυτόν (μου έδωσε και τη συγκεκριμένη φωτογραφία).... η σύνθεση λοιπόν είναι στο δρόμο προς την παραλήπτρια κι εγώ μπορώ να σας τη δείξω εδώ!



Εννοείται ότι για μια τέτοια σύνθεση, μία μόνο συλλογή θα ταίριαζε:

Λεπτομέρειες


Τα όμορφα γκρι λουλούδια (αν μπορεί να τα πει κανείς έτσι) είναι 2 Crafty Chipboard βεβαια



Αν θέλετε βοήθεια για το ξεκίνημα, να κι ένα σκετς για να αρχίσετε (δεν είναι υποχρεωτικό)


Προθεσμία; 25 Ιουλίου 2014!

Σκραπάρετε τους αγαπημένους σας αρσενικούς και διεκδικήστε δώρα!!  (επειδή απ' ο,τι άκουσα, αν δεν το κάνετε, σας περιμένει το μαστίγιο της coordinator!)

Λοιπον, κορίτσια! Αυτά από μένα!!
Θα τα πούμε σύντομα!

Φιλιά!

1 σχόλιο:

Thanks for taking the time to leave a warm comment here!